Palautukset

PALAUTUKSET

Kaikilla tilaamillasi tuotteilla on täysi 14 päivän palautusoikeus tuotteiden vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee myös ALE-tuotteita.

Palauttaminen on maksullista lukuunottamatta henkilökohtaisesti Henri Lloyd Storeen (Kasarmikatu 46-48, 00130 Helsinki) myymälän aukioloaikoina tehtävää palautusta.

Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja vahingoittumattomia, ja alkuperäisten hintalappujen sekä etikettien tulee olla yhä kiinni tuotteissa. Saat sovittaa tuotteita kuten se olisi myymälästä ostettaessakin mahdollista tuotteen tai pakkauksen myyntikunnon kärsimättä. Jos olet kuitenkin ottanut tuotteen käyttöösi, vastaat tavaran arvon alentumisesta. Tavaran arvon alentuminen määritellään kohtuuden mukaan. Vaatteiden ja kenkien osalta arvo voi alentua hyvin lyhyenkin käytön jälkeen olennaisesti. Jos tuote on tullut sen käyttämisen johdosta myyntikelvottomaksi, asiakas vastaa tavarasta sen koko arvolla. (KSL 6:18.2)

Miten palautetaan?

  1. Tee sähköinen palautusilmoitus

    Klikkaa tilauksen yhteydessä Maksuturvalta saamasi sähköpostiviestin Ostajan Apulainen -linkkiä. Valitse toiminto, seuraa palvelun ohjeita ja ilmoita palautettavat tuotteet.

     

  2. Pakkaa palautuslähetys ja liimaa palautusosoitetarra pakettiin

    Pakkaa palautettavat tuotteet ja niiden mukana tullut lähetyslista alkuperäiseen lähetyspakkaukseen. Palautettavan tuotteen tulee olla hyvin pakattu ja alkuperäispakkauksessaan. Liimaa lähetyksen mukana tullut palautusosoitetarra näkyvälle paikalle pakettiin.

     

  3. Vie palautuslähetys Postin toimipisteeseen

    Lähimmän Postin toimipisteen löydät osoitteesta www.posti.fi. Palauttaminen on maksullista, joten sinun tulee maksaa palautuksen lähetyskulut. Merkitse palautuslähetykseen GSM- numero 040 4509853 Postin ilmoituksia varten. Pyydä palautuslähetyksestä kuitti palvelupisteestä ja säilytä se. Kuitti on tosite tuotteen palautuksesta.

     

  4. Verkkokaupasta ostettuja tuotteita voi palauttaa myös myymälään Henri Lloyd Storeen myymälän aukioloaikoina veloituksetta.

    Muistathan ottaa tilausvahvistuksen tai kuitin mukaasi.

    Huomaathan, että myymälän kassalla ei makseta rahapalautusta, vaan hyvitys tapahtuu kuten normaalisti verkkokaupassa.

     

    Käsittelemme palautuksesi mahdollisimman pian. Palautuksen saapuminen varastollemme voi kestää 5-10 arkipäivää. Kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksesi, kuittaamme peruutuksen, jonka jälkeen Maksuturva hyvittää rahasi takaisin. Mikäli olet tilannut tuotteita laskulla tai osamaksulla, saat laskun kun olemme käsitelleet palautuksesi.

     

Palautusten käsittely osamaksu/luotto-ostoksissa

Mikäli palautat osamaksulla/luotolla ostettuja tuotteita, Lindorff Invest Oy hyvittää avointa luottoa automaattisesti saatuaan tiedon Maksuturvalta hyväksytystä palautuksesta. Mikäli kyseeseen tulee jo maksetun suorituksen palautus, sinun tulee toimittaa henkilö- ja tiliyhteystiedot Lindorff Invest Oy:n asiakaspalveluun
Verkkopalvelu: https://bill.lindorff.fi/

Puhelinpalvelu: 02 2700 550
Postitse: Lindorff Oy/ Laskutusasiakaspalvelu, PL 20, 20101 Turku 

Asiakaspalvelu laskuun ja erämaksuun liittyen
Verkkopalvelu: https://bill.lindorff.fi/ (sivuilla chat asiakaspalvelun aukioloaikoina)

Puhelinpalvelu: 02 2700 550 arkisin kello 8-17 (hinta: normaali paikallis- tai kaukopuhelumaksu)

 

VAIHTO

Mikäli haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen kokoa tai väriä, ole yhteydessä asiakaspalveluumme store@henrilloyd.fi. Varmistamme, että haluamaasi kokoa tai väriä on jäljellä ja varaamme tuotteen sinulle. Vaihdoista ei tarvitse ilmoittaa Maksuturvan palveluun, vaan tuotteen postittaminen Postin palautuspalvelulla palautusosoitteeseen riittää. Liitä pakettiin vielä yhteystietosi ja mihin kokoon tai väriin tuote vaihdetaan.Tuotteen vaihtamisesta emme peri lähetyskuluja.

 

REKLAMAATIOT

Jos haluat reklamoida verkkokaupasta ostamastasi tuotteesta, niin ennen tuotteen palauttamista ole yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostilla store@henrilloyd.fi tai puhelimitse myymäläämme sen aukioloaikoina (ma-pe klo 11-18, la klo 11-16) puh. 09 6121166.

 

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainituille tahoille. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.


 ASIAKASPALVELU

Asiakaspalvelumme palvelee sinua sähköpostitse osoitteessa store@henrilloyd.fi sekä puhelimitse numerossa 09 6121166 ma-pe klo 11-17 ja  la klo 11-15.